Samuli Savo nimitetty Trivore Oy:n hallitukseen

Tiedotteet 20/03/2024

Trivore Oy, vahvasti kasvava suomalainen identiteetinhallintaohjelmistojen ja -ratkaisujen (IAM ja IGA) toimittaja, on nimittänyt diplomi-insinööri Samuli Savon hallitukseensa. Samuli tuo Trivorelle vahvaa osaamista liiketoiminnan kehittämisestä, digitaalisesta transformaatiosta ja suurasiakasmyynnistä.

Samuli on kokenut yritysjohtaja, joka on tehnyt yli 20 vuoden uran kansainvälisissä suuryrityksissä. Hän on toiminut mm. Stora Enson Chief Digital Officerina ja yhtiön pakkausratkaisudivisioonan uusista liiketoiminnoista vastaavan johtajana, Gartnerin johtavana konsulttina, Fujitsun Euroopan SAP-liiketoimintojen vetäjänä sekä Enfo Groupin uusista liiketoiminnoista ja transformaatiosta vastaavana johtajana. Samulilla on myös kokemusta hallitustyöskentelystä useissa teknologiayrityksissä.

“Olen innoissani mahdollisuudesta työskennellä Trivoren kanssa”, sanoo Savo. “Tietoturva ja identiteettien hallitseminen ovat yksi avaintekijä turvallisessa ja toimivassa digitaalisessa transformaatiossa.  Trivorella on erittäin kilpailukykyinen ja kustannustehokas ratkaisu identiteetinhallintaan, ja uskon, että yrityksellä on merkittävä potentiaali kasvaa ja menestyä sekä Suomessa että kansainvälisesti.”

Trivoren toimitusjohtaja VP Vähälummukka on tyytyväinen Savon nimityksestä. “Samulilla on vakuuttavaa kokemusta ja näkemystä digitaalisesta transformaatiosta ja identiteettien merkityksestä sen tukemisessa. Hän tuo meille arvokasta osaamista ja paljon kontakteja hallitukseen”, Vähälummukka sanoo. “Olemme varmoja, että Samuli auttaa meitä saavuttamaan kasvutavoitteemme ja vahvistamaan asemaamme kasvavilla identiteetinhallinnan markkinoilla.”